درصد موفقیت پیکرتراشی به روش لیپوماتیک

رای دادن به این مطلب

درصد موفقیت پیکرتراشی به روش لیپوماتیک

سوال بسیاری از دوستانی که به دنبال انجام عملهای زیبایی لاغری و پیکرتراشی می گردند این است که آیا روشی هست برای درمان چاقی هست که نسبت به سایرین پربازده تر ، کم هزینه تر، ایمن تر و در عین حال ساده تر باشد؟ به قول دیگر درصد موفقیت پیکرتراشی به روش لیپوماتیک چقدر است و روشی که کمترین آسیب را از هر نظر برای فرد داشته باشد؟ اینجاست که باید گفت اگر شما هم به دنبال روشی بی درد و یا کم درد، زودبازده، آسان و ارزانتر نسبت به سایرین می گردید به شما لیپوماتیک را توصیه می کنیم. زیرا درصد موفقیت پیکرتراشی به روش لیپوماتیک از بسیاری دیگر از روش های پیکرتراشی بالاتر است.

البته این نکته قابل ذکر است که عمل لیپوماتیک در واقع نوعی پیکرتراشی است و برای برگرداندن اندامی زیبا به بیمار به کار می رود، یک پزشک می تواند هرقسمتی از بدنتان که با انباشته شدن چربی اضافه و ناخواسته روبرو است با لیپوماتیک مانند یک مجسمه ساز بتراشد.

این روش مزایای زیادی برای انتخاب دارد

امن، موثر و آسان است

اگر کانولا بافتهای غیر چربی را ملاقات کند ، سیستم امنیتی سریعا کار را متوقف می کند

عمل با درد کم و یا بدون درد انجام می شود

در زمان کمتری انجام می شود

بهبودی سریع خواهد بود

این روش کشش پوست را به شکل عالی انجام می دهد و در نتیجه مشکل افتادگی پوست بعد از عمل را ندارد علاوه با انجام دستورالعمل پزشکان در دوران نقاهت شما با اندامی ورزیده و زیبا روبرو خواهید بود

هزینه عمل لیپوماتیک به نسبت روشهای دیگر پائینتر است و  ارزان تر بودن نیز از دیگر مزایای این روش محسوب می شود

موفقیت جراحی لیپوماتیک

درصد موفقیت پیکرتراشی به روش لیپوماتیک نسبت به سایر روشها بالاتر است چرا که در این روش میزان چربی خارج شده از زیر پوست بالاتر بوده و همچنین به سایر بافتها آسیب وارد نمی کند، در روشهای قدیمی دوران نقاهت و درد پس از عمل، بیهوشی انجام شده و همینطور عوارض بیهوشی، بیمار را به سمتی می کشاند که از خواسته اش بگذرد و یا متحل زحمات زیادی برای رژیمهای سخت و ورزش که عمدتا روشهای خسته کننده ای بودند بکند، علاوه بازگشت چربیها پس از دوران رژیم از جمله موارد بسیار آزار دهنده برای این افراد بود و در نهایت ناامیدی از شیوه های لاغری و تناسب اندام چیزی بود که عاید شخص می شد، در عمل لیپوماتیک علاوه بر اینکه فرد با درد بسیار کم و یا حتی بی درد درمان می شود، دوره نقاهت کمتری هم خواهد داشت.

منبع: کلینیک تخصصی پیکرتراشی و تناسب اندام نگین ایران نوین