درمان قطعی ریزش مژه امکان پذیر است

بهترین راه های درمان ریزش مژه

درمان قطعی ریزش مژه امکان پذیر است

زیبایی چشم ها تا حد زیادی به مژه ها بستگی دارد و علاوه بر این زیبایی صورت هم با زیبایی چشم ها رابطه ی مستقیمی را خواهد داشت به همین علت برای این که زیبا باشید باید به زیبایی مژه ها توجه داشته باشید.اما متاسفانه در برخی از موارد ممکن است مژه ها به دلایل مختلف دچار ریزش شوند و نتوانید به راحتی به درمان آن بپردازید. در این موارد قطعا به دلیل کاهش زیبایی که به وجود می آید مشکلات زیادی را تجربه خواهید کرد و حتی به مشکلات روحی مانند افسردگی دچار خواهید شد به همین دلیل باید در اولین فرصت ممکن به درمان قطعی ریزش مژه بپردازید.

بهتر است بدانید برای درمان این مشکل بهترین کار این است که خودتان دست به کار شوید و با استفاده از روش های خانگی و بعضا مراجعه به کلینیک ها مشکلتان را حل کنید. در این مطلب به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

درمان قطعی ریزش مژه

علت ریزش مژه چیست؟

قبل از اینکه به درمان قطعی ریزش مژه بپردازیم بهتر است دلایل آن را مورد بررسی قرار دهیم چون در غیر اینصورت نمی توان روش درمانی مناسبی را برای این  مشکل پیدا کرد. یکی از دلایل ریزش مژه این است که فرد به تغذیه ی خود اهمیت نمی دهد و ویتامین های مختلف در تغذیه ی روزانه وجود ندارد.علاوه بر این برخی از افراد به دلیل استرس شدید دچار ریزش مژه ها میشوند و علت ریزش مژه در برخی از افراد اگزما یا درماتیت موضعی است.

درمان قطعی ریزش مژه چگونه است؟

برای درمان قطعی ریزش مژه قطعا روش های مختلفی وجود خواهد داشت اما همانطور که گفتیم باید قبل از هر چیز به علت آن پی ببرید تا بتوانید بهترین روش درمانی را انتخاب کنید. در مواردی که علت ریزش مژه ها استرس بیش از حد، تغذیه ی نامناسب و مشکلات هورمونی باشد می توانید به راحتی با تغییر سبک زندگی و مصرف داروها و ویتامین ها به درمان مشکل خود بپردازید اما در غیر اینصورت در برخی از موارد درمان قطعی ریزش مژه با کاشت به راحتی صورت می گیرد و می تواند نتایج قابل قبولی را به دنبال داشته باشد. افرادی که برای درمان قطعی ریزش مژه از کاشت مو استفاده می کنند به نتایج قابل قبولی دست پیدا می کنند و از نتایجی که بدست می آید رضایت کامل را خواهند داشت.

درمان قطعی ریزش مژه با کاشت مو

کاشت مژه یکی از بهترین روش ها برای درمان قطعی ریزش مژه  در بسیاری از موارد است به همین دلیل در صورتی که دچار ریزش مو شده اید و دلایل ژنتیکی را در آن یافتید بهتر است به استفاده از این روش نیز فکر کنید. در این روش فولیکول های مو از قسمت های مختلف بدن برداشته می شود و در ناحیه ی پلک ها پیوند زده خواهد شد.

منبع: کلینیک تخصصی تقویت مو و ابرو نگین ایران نوین