علائم ریزش موی ارثی چیست

در بسیاری از موارد افرادی که دچار ریزش مو میشوند این موضوع را نمیدانند که ریزش مو دلایل مختلفی دارد به همین دلیل با استفاده از روش های قدیمی و خانگی تصمیم میگیرند به درمان ریزش موها بپردازند. متاسفانه برخی از افراد به این موضوع توجه نمیکنند که دلایل ریزش مو کاملا مختلف است و باید برای اطلاع از دلیل ریزش مو حتما به متخصصان زیبایی مراجعه کنند. ریزش موی ارثی یکی از رایج ترین نوع ریزش مو است که بسیاری از افراد به آن مبتلا میشوند و به دلیل این که برای درمان این ریزش مو هر روشی موثر نیست برخی از افراد به علت استفاده از روش های خانگی به نتیجه نمیرسند. در برخی از موارد از روی علائم ریزش موی ارثی میتوان به این نوع ریزش مو پی برد اما بهتر است همیشه با مراجعه به متخصصان زیبایی از علت ریزش موی خود اطلاع پیدا کنید چون بررسی علت ریزش مو کار ساده ای نیست.

علائم ریزش موی ارثی

علائم ریزش موی ارثی چیست؟

علائم ریزش موی ارثی در همه ی افراد یکسان نیست و ممکن است ریزش موی ارثی علائم کاملا متفاوتی برای برخی از افراد به دنبال داشته باشد. علاوه بر این بسیاری از ریزش مو ها با ریزش موی ارثی علائم یکسانی دارند به همین دلیل نمیتوانید به خوبی از علت ریزش مو اطمینان حاصل کنید. اما به طور کلی از میان علائم ریزش موی ارثی میتوان به نازک شدن موها اشاره کرد. معمولا افرادی که به ریزش موی ارثی مبتلا میشوند قبل از هر چیز موهایشان نازک میشود و بعد از آن دچار مو میشوند. معمولا ریزش مو در ناحیه ی جلوی سر و وسط آن شروع میشود و کم کم به نقاط پشتی سر میرسد.

بعد از مشاهده علائم ریزش موی ارثی باید چه کرد؟

بعد از علائم ریزش موی ارثی بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید. در صورتی که ریزش موهایتان واقعا از نوع ارثی باشد بهترین روشی که میتوانید برای درمان آن استفاده کنید کاشت موی طبیعی خواهد بود. کاشت موی طبیعی تقریبا تنها روشی است که با استفاده از آن میتوان به صورت دائمی به رفع ریزش مو پرداخت و با استفاده از آن به نتایج قابل قبولی دست پیدا کرد. البته روش های دیگری نیز وجود دارند که میتوانید برای رفع ریزش موهایتان از آن استفاده کنید. از میان روش های مختلفی که وجود دارد میتوان به لیزتراپی، پی ار پی و درمان های دارویی اشاره کرد.

درمان ریزش موی ارثی با لیزتراپی چه تاثیری دارد؟

بعد از مشاهده ی علائم ریزش موی ارثی میتوانید از روش لیزتراپی نیز استفاده کنید. این روش عوارض کمی به دنبال دارد و اکثر بیماران بدون کوچکترین عارضه به نتایج مطلوبی دست پیدا خواهند کرد. این روش برای افرادی که دچار ریزش موی کامل نشده اند مناسب خواهد بود و باعث میشود رشد موها افزایش پیدا کند و شاهد ضخیم شدن موها باشید.

منبع: کلینیک تخصصی کاشت مو نگین ایران نوین